Ilmoittaudu monikkoperhevalmennukseen

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Monikkoperhevalmennus järjestetään 3-4 kertaa vuodessa. Ilmoittautua voi ympäri vuoden.
Toistaiseksi valmennustilaisuudet järjestetään GoogleMeet-etäalustalla.

Valmennuksen teemoina ovat

1. osa

•     Raskaus

•     Synnytys

•     Keskosuus

•     Imetys/pulloruokinta

•     Talous

•     Hankinnat

2. osa

•     Arki

•     Jaksaminen

•     Nukkuminen

•     Parisuhde

•     Vertaistuki

Lähetämme lomakkeessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen erillisen kuittauksen mahdollisimman pian.

Seuraamme jatkuvasti tiedotusta ja ohjeistuksia Covid19-pandemiaan liittyen. Pidätämme oikeuden muuttaa lähivalmennustilaisuuksia etäversioiksi, jos tilanne näin vaatii. Ilmoitamme muutoksesta kaikille mukaan ilmoittautuneille mahdollisimman pian. Tiedotamme asiasta myös nettisivuillamme ja somessa.

Yhdistyksemme monikkoperhevalmennus perustuu vertaistukeen ja kokemusasiantuntijuuteen. Vetäjinä toimivat monikkovanhemmat. Tays järjestää Pirkanmaan alueen monikkovanhemmille oman valmennuksensa, jossa käydään läpi monikkoraskautta lääketieteen näkökulmasta. Suosittelemme osallistumista niin yhdistyksemme kuin Taysin valmennukseen.